środa, 3 kwietnia 2013

ZAWIESZENIE BLOGA

♥ ~ UWAGA ~ ♥


Z racji kompletnego braku weny jak i również aktywności z waszej strony zawieszam tego oto bloga. Dopóki nie najdą mnie chociażby najdrobniejsze pomysły nie wrócę tutaj.
Wzięłam sobie za cel doprowadzenie tej historii do końca i tak zrobię, ale na razie nie jestem w stanie.
Bardzo was za to przepraszam.
Jeżeli którekolwiek z was ma jakieś propozycje proszę pisać na maila hogwarts.message@gmail.com
Obiecuję, że mimo wszystko będę komentować wasze blogi.
A jeśli zatęsknicie za moimi opowiadaniami zapraszam na 
http://story-from-mount-olympus.blogspot.com/ 
gdzie nadal pojawiają się nowe rozdziały.
 Liczę na wasze szczere opinie i komentarze co do obydwu tych historii i mam nadzieję, że ta krótka rozłąka nie zniechęci was do czekania na nowe wpisy.
Pozdrawiam!
♥ ~ Wasza kochająca Kath ~ ♥

7 komentarzy:

  1. Ojeeej ;<
    Ale obiecaj, że wrócisz do tej historii jak najszybciej!!! Chcę wiedzieć co dalej z siostrami Black!

    I będę czekać ZAWSZE ale to zawsze na Twoje historie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że drugiego bloga tak szybko nie "zawiesisz"!

      Wysyłam Ci wiaderko weny, bo sama przez jakiś czas dostępu, by pisać nowe notki nie będę miała ;<

      Mam nadzieję, że mimo to zajrzysz na zmysly-tez-moga-klamac.blogspot.com i zostawisz komentarz *.*

      Twoja wierna fanka Cupcake.

      PS Yeeeah! Pierwsza xD

      Usuń
  2. Ojeeej...nie ukrywam, że trochę mi przykro ;'(( Ta historia strasznie mnie wciągnęła :) ale szanuję Twoją decyzję, bo w 100% Cię rozumiem ;P Też tak kiedyś miałam i nie żałuję xD
    Więc życzę Ci powodzenia i czekam na rozdział w Olimpie ^^
    P.S. Zapraszam również do mnie na 10 ;33 zmieniłam już tło :D

    Twoja na zawsze oddana i zafascynowana WSZYSTKIMI magicznymi opowieściami oraz starająca się być wsparciem -
    - Alex ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taką sytuacje jak ja.
    Wiem, jak to jest i nie dziwię Ci się.

    Mam nadzieję na Twój szybki i wspaniały powrót!
    Czekam na nn.

    Twoja Reasy :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :CCCCCCCCC
    Obiecuje ci że wrócisz do tej historii! Już ja cie do tego namówię . ^^ ♥
    No cóż przykro mi bo to jest jedna z moich ulubionych historii . <3 ;/
    Pozdrawiam twoja rex . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, szkoda, że zawieszasz. To jeden z moich ulubionych opowiadań. Mam nadzieję, że wena szybko do ciebie wróci, a ty podzielisz się tym z nami ;***.
    Pozdrawiam,
    Honeyed Girl.
    PS. Zapraszam również do siebie. Właśnie wstawiłam nowy rozdział ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku! :<<
    Dopiero co zobaczyłam! ;(
    Ale smutaski ;__;
    Mam nadzieję, że to chwilowe i znowu jak... no nwm... jak prawdziwy HERO powstaniesz z popiołów i walniesz taki rozdział, że nam wszystkim gały wyjdą na spacer po policzkach, a kopary opadną do ziemi! XDD
    Także nie ma co się tutaj rzczulać, bo ty jesteś mega osobą, więc za jakiś czas spodziewamy się nowej notki ^^

    A co do drugiego bloga, to jest MEGA! I dobrze o tym wiesz! Kocham Twoje opowiadania! :**

    Pozdrawiam mocno i życzę weny! <3
    ~Cała Twoja XD ~Eveline. ;**

    OdpowiedzUsuń